صفحات

۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

نامه یکی از مدیران راه وترابری درمورد آزادراه رشت قزوین

                                                   دی ماه  
۲۵۶۹ شاهنشاهی،
۲۷۱۸  ایرانی‌ ما د،

من در مورد اینگونه تاراجگری پیشتر هم نوشته و نمونه‌ها نیز، مانند ٔپل جانبازن در رشت، یا طرح گاز رسانی شمال کشور آورده و شیوه های دزدی‌ را بر شمرده بودم.   حال اینهم یک نمونه دیگر
همان هنگام هم نوشتم که اگر حتا یک هزارم چنین ریخت و پاش هایی در زمان پادشاه فقید انجام میشد، جبهه "نا "ملی‌، و کمونیست‌های میهنی " ایران فروشان "  یقه خود را پاره میکردند و فریاد یا "نوکرا" سر میدادند که واویلا ‌ای خلق محروم ایران.....و روضه خوان‌ها بالای منبر‌ها اشکها میریختند که ‌ای مردم اسلام از دست رفت....
 و اتهامت گوناگون بود که از بی‌بی‌سی، رادیو پکن و رادیو مسکو بر علیه شاه ایران سرازیر میشد.... اما هم اکنون ببینید که همه اینها خفه شده اند،
نه اسلام عزیز به خطر افتاده است، و نه هیچ  حرفی‌ از باج دهی‌ و نوکری به روس‌ها و چینی‌‌ها است. جبهه "نا" ملی‌ هنوز در مورد ۲۸ امرداد گلو پاره می‌کند، و کمونیست‌ها هم همگی‌ یکشبه مسلمان شده اند و سرگرم عبادت میباشند،...
 آیا هیچ از خود میپرسید چرا..؟؟؟
ملت ساکت بمانید، کشور در پناه امام زمان است......
 سلام
من يكي از مديران وزارت راه و ترابري استان گيلان هستم دولت كودتا قصد دارد آزادراه رشت - قزوين را بطور ناقص افتتاح و از اين طرح بشدت در استان سواستفاده تبليغاتي كند
به آگاهي ملت شريف ايران مي رسانم دولت دروغگوي احمدي نژاد نه تنها اين طرح را با بيش از 3سال تاخير آنهم بطور ناقص به بهره برداري مي رساند بلكه ميلياردها تومن از
پول بيت المال را صرف دلال بازيها و رانت خوري جيره خوارانش دراين پروژه ملي كرده است
تاكنون بانكهاي ملت و صادرات 3شركت راهسازي سپاه 2شركت دلال بتن وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در اين طرح شركت داشته,بودجه دريافت كرده و رفته اند

جالب اينكه شركتهاي برنده مناقصات فازهاي اين طرح فقط دوستان و وابستگان بهبهاني وزير راه يا رحيم صفوي فرمانده سابق سپاه, يارمند مدير عامل شركت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل كشور(وابسته به سپاه),محمد حسين مقيمي رئيس كميسيون عمران
مجلس و بخصوص جناب دلخوش نماينده پرنفوذ صومعه سرا در مجلس بودند

اين طرح در سال 76كليدخورد نقشه برداري تمليك خاك برداري زيرسازي بتن ريزي پلسازي و حفاري تونل را در دوره اصلاحات طي كرد به پيشرفت فيزيكي80٪رسيد دولت احمدي نژاد
وعده كرد مهرماه 75آزادراه را افتتاح كند سپس به تير86 دهه فجر86نوروز87 تيرماه 87موكول كرد
نوروز 88 و هفته دولت و15اذر از ديگر وعده هاي دولت دروغ و عوامفريب براي افتتاح اين آزادراه بود

در اين پروژه تاكنون 400ميليارد تومن هزينه شده درحاليكه در تحقيقات اداره كل تهران
آزادراه هاي 150كيلومتري مشابه برلين-لايپزيك با 80ميليون يورو,170كيلومتري آمستردام-گرونيگن با105ميليون يورو
جنوا-تورينو 143كيلومتر با90ميليون يورو و تونس-سوسه تنها با40ميليون دلار به پايان رسيدند


دولت بي كفايتي كه با 3سال ديركرد در تحويل پروژه باعث مرگ دستكم1000نفر از هموطنانمان در اين محور بسيارپرترافيك شمال كشورشد جاده رشت قزوين به علت ترافيك شديد با
آمار6كشته در هفته(آمار رسمي پليس راه) خطرناكترين جاده كشور است و درحالي ساخت اين آزادراه130كيلومتري12سال بطول انجاميده كه 
آزادراه 100كيلومتري بيروت-صور تنها ظرف7ماه توسط وزارت راه جمهوري اسلامي به بهره برداري رايگان رسيد
تونل توحيد تهران نيز قراربود عيدغدير87به بهره برداري برسد پيدا كنيد اصولگرايان دزد دروغ پيشه را

از عموم هموطنان خواهشمندم با افشاگري به
دولت كودتا اجازه سواستفاده تبليغاتي مانند راه آهن شيراز را ندهند

هیچ نظری موجود نیست: